the best is yet to come- hinder

nya tankar, nya banor. måste börja om , igen. du slog undan mina ben en andra gång. det är sjukt. hur kan någon vara så hatat men ändå så behövande ? egentligen behöver jag dig inte längre. för vad behöver jag dig till ? jag ger upp det som kunde blivit något bra. eller, det hade nog inte det när jag tänker efter. för vem fan är du ? så nu får jag börja om igen. den här gången ska jag klara mig själv, och den här gången ska jag klara det. du är inget att ha, punkt slut.




Kommentarer
Postat av: Sara

"den här gången ska jag klara mig själv", nono, du har dina 91or som backup, föralltid <33

2009-01-25 @ 11:39:52
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0