nothing can save you now.

tiiisdag. det hade kunnat bli slapp-tisdag. men fullrulle heladagen. gymmade med litokick på morgonen. shit va skönt det är ! borde göra det oftare på morgonen. sen solade vi också, sååå  skönt! sen stressade vi till skolan, slängde i oss mat, pannkakor. första lektionen som började 12 va hudvård&make up . jag gav my en ansikts behandling! nästa vecka är det min tur..
sen va det matte. bläch. fick reda på att min modell inte kunde vara modell på fredag. så jag fick ångest och panik !!! men nyss fick jag reda på att jessica kanske kan vara det, om hon har rätt längd på utväxten :o hoooppas!
klippte morfar, och sen fikade vi med honom och mormor. alltid extra mysigt när dom kommer ! vi åt semla , gott !
imorn är det praktik, blääää.

i slutet vet man vilka som är sina riktiga vänner. dom som alltid finns där. alltid.
tack och lov för att ni finns<3



nu ska jag måla svarta naglar! pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you hunn

2009-01-27 @ 23:37:37
URL: http://csundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0