ljusdal med soulis !

tjo, nu är jag hemma igen ! har haft en sjukt bra helg med ronja :). på torsdagen gosade vi med två omtyckta. hon sov hos mig, och så åkte vi tidigt på morgonen till centralen. bussresan va sjukt kul. vi pratade om allt !! vi bodde i henns mormors mysiga lägenhet som låg mitt i 'centrum'.
andra dagen åkte vi skidor, myspulver på det :), och sen åt vi på en pizzeria när vi kom hem. chillade galet och somnade vid 4 :s..
vi bestämde för att sova ut imorse, så vi sov till ett. och sen började vi fixa i lägenheten, städa, göra sallad och så..
bussresan hem va lika knäpp  ;)  men det blir allt med ronja ;O haha..

tack för en jätte mysig helg världens bästa soulmate ! du är det bästa som finns , och 2009 ska bli vårat år<3



du är lixom allt och lite till för mig!

Kommentarer
Postat av: soulis

det var bästa helgen <3<3<3<3

2009-01-07 @ 13:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0