keeps getting better

världens mest chill dag. känndes som om jag hade röjt runt igår när jag vaknade. men jag såg faktiskt bara på film med milla och ronja :o men vi hade det jätte mys iallafall. snackade om livet, såg filmen dumpad och kollade några klipp från björn gustavssons dvd ! HAHAH ! tycker om er <33

idag gick jag upp vid typ 13, åkte och solade med ronja. när vi skulle åka hem så tog vi fel buss :p? misslyckat säger jag bara.. vi åkte till alvik istället :/ jaja !
nu är jag hemma iallafall ! kan inte träffa ronja idag, får inte träffa henne heller tydligen. så jävla cp innan skolan börjar imorn dessutom.

och nu är jag där igen. jag orkar inte, jag kan inte och jag vill inte. fast jag vet inte vad jag vill :/ och jag orkar inte med jobbiga människor som inte förstår någonting, som heller inte bryr sig utan bara skriker på en och fattar inte ett skit. förvärrar bara allting och förstör mig. mina val, mina tankar. ni kan inte ändra dem, ni kan inte ändra på mig.

ha det bra, eller nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0