jag saknar dig !!!!

måndagen avklarad. det är alltid jobbigt med måndagar , så långt kvar tills hegen ! men den här dagen gick rätt bra ändå faktiskt :) började med svenska, eller jag pluggade snarare till sammhälls lektionen , och chrisse sov ! men vi va duktiga och svarade på frågor iallafall:)
sen kom milla, och vi hade provet det gick skiiiit bra! förvånad över att jag kom ihåg precis allt, förutom nån fråga som jag va osäker på ! men  det löste sig   hehehee...
sen hade vi jääätte lång lunch, och jag och mina flickor myyste i bibioteket med tidningar och snack :)
efter det lämnade lito oss, och vi hade sista lektionen, matte :s.. vi spelade något spel, (jag vann över millaaa :*) men vi va ganska distraherade med allt vi hade att prata om :o ! jag älskar att prata med dig, älskii. det är vi bäst på<3


älskar bilden, älskar dig !!


nu har jag skit tråkigt, och jag saknar ronja som bara den ! tänk er att vi har träfftas aa dagar i 3 veckor utom typ två eler tre :S det går inte nu. men hon kommer upp snart, och då får vi bestämma när jag ska ner till dig älskling :D

träning strax.. pussss

Kommentarer
Postat av: milli

hihi ja, det är vi bäst på :D !

2009-01-12 @ 17:10:06
Postat av: Soulis

saknar dej sååå mkt! jag är inte hel utan dig :´( <333

2009-01-12 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0