jag är inte perfekt.

4 och en halvtimma spenderade jag ute i kylan. jag fryser fortfarande. jag hann till och med inte rensa klart alla förjävliga tankar. jag hatar dom, de dyker ofta upp. jag gör som alla andra mitt bästa för att fylla ut de kraven som ställs på mig ständigt. ibland viker jag mig, och klarar inte av kraven.
det är inte lätt att vara perfekt, ingen kan vara perfekt. ingen kan vara så jävla bra på precis allting. inte ens jag ! misstagen sker, men jag kan inget göra. ibland gör jag rätt, och då är det bara att le och gå vidare.
det gjorde ont i mig idag. har aldrig kännt mig så värdelös och ensam. ni knäckte  mig, och jag kunde inte ta smällen.
så nu ger jag fan upp. jag ska klara mig själv, för det är vad ni inte tror jag kan. även den som ligger ner kan vara stark.
men tro inte att världen kommer att va med er. stänger ni ut mig, skiter jag i er. så trött på allting nu. och mitt bland all jävla skit som redan va, tack.

nu sitter jag invirad i en filt, dricker te och pratar med en underbar vän. hon får mig att skratta, och tack och lov för det ! tack för att du lyssnade milla! tack och lov för att ronja finns också. du förstår mig verkligen!  det är ni som verkligen förstår hur ledsen man kan bli. och jag älskar er !!!!

nu ska jag försöka sova. det är ändå en ny dag imorgon, och den ska jag försöka ta mig igenom, på egna ben!


Kommentarer
Postat av: milla

i love you<3

2009-01-07 @ 02:01:25
Postat av: Soulis

Du är bäst <3<3<3

2009-01-07 @ 12:32:20
Postat av: Anonym

och liite hjälp från pai och paipapi ;D älskar dig

2009-01-07 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0