it's not the falls that's hurts. it's when you hit the ground..

skit dag. skitskitskit. allt va skit ! sega lektioner, skit tråkig psykologi (som jag trodde skulle vara intressant?) , stress som bara den, skit ben, skit humör, skit ALLT!

egentligen brukar jag sluta 14.30 på måndagar ! men jag slutade 17.20 :s. psykologin började 16.20. det va dödstrist. en gubbe som satt rakt upp och ner och snackade om sina erfarenheter i lärarrummet ? i 60 min. och jag driver inte. nån gång va det någon som försökte säga emot det han sa, men nej, han hade ju såklart rätt 'för vad vet vi än' ??
men insåg att det inte är något för mig. imorn får jag väl gå till sirpa och försöka byta till mig långhårsdesign istället ?!

va hemma runt 18.10, slängde i mig mat, och sen va det bara att åka. kännde redan på mig att det skulle bli en skit träning. efter 20 min gick jag av. jävla fitt ben !!!!! hatar dom mest av allt i hela världen. faaaaaan. nu måste jag kanske börja om från början, för typ 6 gången ? jag orkar inte !

imorn börjar iallafall hudvård och make up kursen! sjukt kul. det känns fett konstigt att det är såhär mestadels våra lektioner ser ut! men det är bara kul. men vi börjar ju efter lunch så det är skööönt ! ska sova nu och fortsätta på twilight! vi har faktiskt edward i vår skola :o SJUKT LIKT  SÅ  MAN DÖÖÖR !

puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0