en såndär; ''hej jag är uttråkad''

Åtta saker om dig själv
1. Är du singel? ja
2. Är du lycklig? ibland
3. Är du uttråkad? just nu ja
4. Är du ledsen? nej..
5. Är du italienare? haha, ofta ?
6. Är du en cooling? men hallå, det är ju mig vi snackar om ;)
7. Är du från Irland? verkligen inte !
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? ja:)

Åtta saker om dig kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja, har varit med om det ..
2. Har du någon gång blivit sårad? höhö, mmmm
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt? va:p?
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? vem har inte det
5. Har du kysst någon under de senaste veckorna? ja..
6. Har du haft en hemlig beundrare? om den är hemlig så kan jag ju inte veta det..
8. Vill du gifta dig när du blir stor? ja

Två alternativ
1. Hår eller ögon? vaa?
2. Katter eller hundar? hundar
4. Några få bästa vänner eller jätte många "vanliga" kompisar? mina bästa vänner
5. Tv eller internet? internet
6. Coca-Cola eller Pepsi? vet inte, båda typ
7. Utekväll eller romantisk hemma kväll? som singel, utekväll. förhållande, romantisk hemma kväll!
8. Pengar eller lycka? 'man blir lyckig av pengar' ;)
9. Dag eller natt? hm.. svårt
10. Msn eller mobil? mobil (a)

Tio "har du någonsin"

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nej?
2. Brutit ett ben? nej då tack och lov..
3. Gjort något du ångrar? tyvärr..
4. Hoppat Bungy Jump? nej :o
5. Ljugit för någon du tycker om? :$
6. Ätit en hel tårta? nej :p
7. Gjort bort dig offentligt? säg när jag inte gör det ?
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ....
9. Gråtit när ett husdjur dog? haha
10. Velat försvinna? vem har inte det?

Senaste
1. Telefonsamtalet du gjorde? lito
2. Telefonsamtalet du fick? lito
3. Personen du var med? lito och milla :)
4. Roligaste grejen som hänt? jag hade rätt kul igår (: tills det sög, haha..
5. Personen du smsade? alex
7. Du skrev till på msn? linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0