det känns som fredag ?

men det är iallafall torsdag ! slutade innan 12 och imorn har vi bara frisör  heeeladagen ! så det känns redan som det..

men som sag så blev det en kort men ändå jobbig dag . började klockan 8 med småföretagande och självklart försov jag mig som vanligt till den lektionen. men jag lyckades ändå hinna. av någon skum anledning..
sen hade vi samhälle. blääääääääääääääääääääääääääääää. då fattar ni..
men vi fick slutra tidigare därifrån, mycket tidigare.

har precis klippt mamma, och nu ska jag väl göra iordning mig för att gymma med vico, erika och thomas ! det ska bli riiiktigt skönt. sen är det bara hem och klippa resten av familjen ! om man ändå tjänade något på att klippa dom hade det varit mycket trevligare :s..

och nu skulle jag ringa vattenkammade snoken för att fråga om praktik plats, men insåg att jag PRECIS hade slängt det nummret, 'för varför skulle jag spara det för'? ÅÅH pucko.

pusssss

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, vattenkammade snoken? xD Vet han/hon om att han/hon heter så? x) <33

2009-01-22 @ 20:41:13
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha, jahaa! ^^ xD

2009-01-22 @ 23:55:03
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0