''det blir aldrig som man tänkt sig''...

min helg blev inte alls på något sätt som jag hade planerat den !
först såg den ut såhär:

fredag: träffa alex
Lördag: klippa jenifer, gymma/ sola med amanda. träffa 91 på kvällen och troligtvis fest ?
söndag: plugga och gymma med 91 !

men den blev såhär :

Fredag: klippte jenifer villken va jätte mys och länge sen vi sågs. träffade aldrig alex, och jag satt hemma helt ensma framför tv'n. jag somnade för tidigt för att vara fredagskväll..
lördag: jag fick gymma och sola själv. det vart tillslut bara jag och lito av 91 som kunde. men vi hade en myspysigkväll! de blev ingen fest..
söndag: pluggade (yeeei) men inget gym...

haha, lyckat , eller vad säger ni ?

jag har haft alldeles för mycket tid på mig att tänka på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0