undercut

tjo! jag fick jätte mycket tid över nu på morgonen :o vet inte riktigt varför.. men jag sitter och tittar på vakna med the voice just nu. älskar att titta på det på morgonen ;D hehe.. snart kommer anna anka dit.. fett tragiskt att hon ska skilja sig. (mest patetiskt efter det hon snackat om förhållanden..)

dagen erbjuder idtrott, svenska (BLÄ) och mode och trender, har kommit på att min undercut är för kort och det suger...! ikväll blir det core också, myyys.

har kommit på att jag suuuger på att blogga, det ät tråkigt, har inget att skriva. plus att jag suger på att köpa julklappar :S har inte köpt en ända, tycker det är roligare att spendera pengarna själv (a) men måste fundera ut bästa nittioett julklappen nu iallafall..

puss på er.


Kommentarer
Postat av: lito

gud jag håller med, blogga är verkligen trist just nu! (sååååå 2009 haha ;)) och jag har inte heller köpt en enda juklapp, inte ens börjat fundera... illa



love youuuu<3

2009-12-08 @ 22:11:26
URL: http://chrisselito.blogg.se/
Postat av: kick

HAHAH sååååå 2009.. nej men jag skulle vilja att en fin själ gör om min header, ser ut som 14 år (är det säkert också) vi får ta en tur på fredag eller något ?? love yoou alot <3

2009-12-08 @ 22:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0