nya tag

Släkt och vänner har precis lämnat huset. Vilket jäävla tjatter, det resulterar till huvudvärk ;/. Men nu är det bara att tagga om... Ska fixa med lite lösfransar och piffa sminket, byta om och fixa något fint med håret.. Jag är fortfarande osäker på klänningen. Men jag får väl langa en bild innan jag drar ut så ni får snygg jag är ikväll !!

Oliver fick en bok av oss med massa medelanden och svar som folk skickat till 118 118. Jäävligt kul. Så vi snappade på samma idé. Visste ni att jag firar min 6794:de dag idag :o Känn på den ni !

Sitter och snackar med maddelutten nu. Får se om hon Bente och deras vän firar med oss, vore skit kul !
Nej, nya tag nu!
Pusss



TAGGAAAAAA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0