nu ger jag upp

ååååh nu har jag pluggat skiten ur mig, typ. gissa hur mycket jag fattar ?? N-A-D-A!!! men jag verkar inte vara ensam. imorgon ser dagen exakt likadan ut. kill me, fort !

men nu måste jag sova, typ drömma om realismen och charles dickens och dom där.. någon som inte är realistisk är våran svenska lärare. skulle kunna hålla tacktal på studenten för att jag slipper henne förresten av mitt liv sen... (haha NEJ jag kom på att hon bor i bromma) så skönt ska det bli att slippa henne ;)

men sängen nu. önskade att den här skiten var över nu. känner mig inlåst. varför bara jag ? nej, det är så för det va mitt val, och det gör lite ont att jag ska få lida, som att jag inte lider tillräckligt pga det som hände..

Kommentarer
Postat av: chrisse

nej det är jätteolikt dig, det som är så coolt ju! men du är alltid fin:) fast kanske din stil passar bättre hihi ;)

2009-12-16 @ 10:12:15
URL: http://chrisselito.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! kikade förbi din blogg och fastnade lite :) Känner du jonas norberg? ;) kram

2009-12-16 @ 13:38:14
Postat av: Anonym

haha ja det gör jag, hur känner du honom ? kram

2009-12-17 @ 00:17:50
Postat av: Märta

ja, den där jonas är ju skit snygg

2009-12-17 @ 19:18:56
Postat av: Lina

Jonas norberg är min!

2009-12-17 @ 21:21:24
Postat av: Hanna

Nja jag vet typ bara vem han är och jag tror jag har sett han några gånger :) har ni ngt ihop elr? ;) kram

2009-12-18 @ 18:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0