nu åker vi till julen

Här hemma känns det inte som jul.. men jag vet att när vi kommit fram till trosa så kommer den vara där. Ska bli skönt ändå. Nu ska jag fixa det sista innan vi åker!

Måste dessutom länka till min mammas kusins blogg. Hon skriver om sin son som har Duchenne muskeldystrofi, och han är nog den gladaste lilla killen jag vet! Zebbe, Felicia och Theodor är så sjukt söta, och snart får dom dessutom en till  :) Maria är en sån människa som är så stark mentalt att det smittar av sig, jag är verkligen imponerad av henne ! Så tycker att alla ska kika förbi Zebbeskamp och ägna en tanke åt dreas familj. Det har alla tid med!


God Jul älskade vänner <3

Kommentarer
Postat av: chrisse

jaa jag gjorde ju det haha, dom säger ju att man ska ramla av 100 gånger under ens liv eller vad det är (a)



älskar dig och GOD JUL!

2009-12-23 @ 14:36:07
URL: http://chrisselito.devote.se
Postat av: Zebbes mamma

Men älskade kusinbarn. Kikar in hos dej så här dan innan julafton, tänkte önska dej en god jul. Och så har du skrivit så underbart vackert om min familj. Tårarna bränner i ögonvrån. Tack Nicolina.. Hoppas verkligen att du får en härlig jul. Kram Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0