new moon

Hade galet kul igår med mina tjejor igår !!! En sån kväll som man lägger på minnet om man säger så...
Började med att vi möttes upp vid centralen och sen drog direkt till bryggan och 'förade' på happy hour. Och där fortsatte kvällen också. Mycket dans blev det tillslut. Blev dessutom bjuden på drink och öl så det va heeelt ok.

Och det va så jäkla skön att få sova ut lite idag. Okej, halv tolv (a) men för att vara mig...
Tyckte det lät tråkigt att ligga hemma hela dagen / kvällen, så bestämmde att erika skulle med på bio ;D Blev New moon, haha den va lite läskig ibland (a) men faktiskt bra :D myskväll <3

Just nu sitter jag och bara stirrar  och vet inte vad jag ska göra. ORKAR inte sova, hur ofta gör man inte det ?? vi får se hur det går..

puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0