nattinlägg

Kan inte sova, inte trött :( Väldigt segt, men jag har ju inte gjort någonting idag så har inget att vara trött efter.. Men nånting har jag faktiskt gjort! Gick en prom med Erika, vilket va skönt. Prata av sig lite och dessutom bara att komma ut. Dock va det ju så jäääkla kallt, så jag tror nog att ja fortfarande inte har tinat.

Just nu myser jag i min säng , tittar på scrubs och luktar på mitt hår. hahah nej man det luktar jätte gott, fick en parfym av mina kusiner från Vicorias Secret som luktar huuur gott som helst! Tydligen sprutade jag mitt hår med det? Siktar lite dåligt tror jag..

Längtar till torsdag ! Det ska bli så jäkla bra. Inget kommer hindra min från att ha årets roligaste kväll. Plus att världens bästa bror fyller år. Det ska ju såklart också firas :)

godnatt

(hur svårt kan det vara att säga hur du vill ha det?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0