när jag ändå håller på..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? sjukt mycket nytt 
2. Höll du några av dina nyårslöften?: nej :(
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej

5. Vilka länder besökte du? Grekland
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? riktig kärlek
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 2 januari, 26 maj, 6 juni.
8. Vad var din största framgång 2009? vart väldigt mycket mer själväker.. lärde mig att klara mig ensam, och vilka vänner som är äkta eller inte, det va nog det den största.. 
9. Största misstaget? hahah jag måste säga när jag blev tillsammans med albin  ! förlåt.. haha
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? varit vääldigt mycket sjuk, och haft vääldigt ont i benhinnorna
11. Bästa köpet? ingen aninga :s 
12. Vad spenderade du mest pengar på? utekvällar
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja, det mesta. men absolut gotland

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Dekerdansen, rap das armas, jag är en vampyr, SVERIGE TROTTERS
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag verkligen 
16. Vad önskar du att du gjort mer? pluggat kanske.. umgåts mer med mina föräldrar 
17. Vad önskar du att du gjort mindre: haha varit sjuk så jääävla mycket
18. Hur tillbringar du julen?: På landet med familjen, kusinerna och momor och morfar
19. Blev du kär i år? Nej, det va ett galet kärleksår
20. Favoritprogram på TV? PARADISE HELT KLART
21. Bästa boken du läste i år? har inte läst någon tror jag :S
22. Största musikaliska upptäckten? Veronica maggio och Promoe haha
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? tatueringspengar minns jag, men den är fortfarande inte gjord..
25. Något du önskade dig men inte fick? ja, men insåg att det inte va någon ide att hunda efter.. 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? var på en skiva, blev ner supt av mina vänner, sen minns jag inte mer. typ en vecka senare hade jag chrisse och milla fest tillsammans för våra vänner, JÄKLAR va sjukt det va. 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: jag tror fan inte det
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? oj, lite okontrolerad typ
29. Vad fick dig att må bra?: mina vänner, helt klart. speciellt chrisse som va in högra arm i alla tillfällen. 
30. Vilken kändis var du mest sugen på? jag brukar inte bli så sugen på kändisar..
31. Vem saknade du? Ronja
32. De bästa nya människorna du träffade? Isa, Pontus, Samuel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0