kladdkakan med fina flickor

Tjoo! Har precis slängt i mig lite mat efter ett sjuuuukt jobbigt core pass. Jag är seriöst DÖD! Tror att alla som gick på det passet kände att träningsvärk, here we come på julafton !! usch..

Har som sagt varit i stan med mina flickor heeeela dagen. Byte 91 julklapp på café kladdkakan, typ världens mysigaste café! Jag och Vico fick visst varandra, men jag blev väldigt glad för det ändå ! blev lite fina armband rikare, trosor och choklaaad. Precis allt som behövs just nu! Tack flickor <3
Efter att Erika, Vico och Chrisse drog sig hemmåt gick jag milla och sara vidare till lagerhaous och efter att tag försvann milla också :(  så vi myste på lite i stan :) känns som det va hundra år vi umgicks :o ??
Påväg hem kom en Madde och totalt skrämde mig ! Vart så äckligt rädd :P

Nu har jag sjuukt mycket att göra egentligen , men jag är så sjuuukt slut just nu.






Sugen på fest ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0