julklapps shopping

Heeeej ! Det är sjuuukt vad det har snöat idag ! Herregud, snöade nästan bort. Har iallafall haft en ledig dag idag, det behövdes för jag är helt slut ! Tog mig in till stan iallafall med mamma. Sen splitrades vi för jag fick inte följa med :( undrar varför ? hihi. Men det blev några julklappar iallafall. Har 91ornas klar, wwohooo !!!
Halv 4 träffade jag mamma vid vetekatten. hon glömde ju såklart att ta med sig mobilen, så det var redan förbestämt. Och tvingades ta en tur till salongen och hämta färg, massa färg. Många som vill vara julfina nu..
Snart kommer mamma med sushi (gillar inte ens det ?) och sen blir det trääääääna ! fy fan va skönt. Måste fixa massa saker sen också. hm..

Har dessutom kollat  på bilder från sommarn och från min födelsedag och våran fest jätte mycket nu. Borde lägga upp på fb för jäklar vilket sjukt år jag har haft !!

jag vet inte om det är samma människa ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0