I'm not easy

Helluu ! Har haft en grymt bra dag idag! Har mått så bra och varit med fina männiksor. Började 8.00 med avslutning ute i kylan, men mysigt, sista någonsin :( Sen fick vi busskort, schemat för nästa år, biljetter till studentskivan (SÄG TILL OM NI VILL HA!) och jag fick en present för att jag hade bäst närvaro i klassen (a) hihihi är stolt, det märks nog. Sen anmälde jag mig till en frisörtävling, vilket är lite läskigt :s..

Åkte hem, åt, sov och åkte tillbaka till stan och mötte Cilla. Blev en fika på kladdkakan, huuur mysigt som helst. Har saknat dig gumman, vi får ändra på avståndet mellan gångerna vi ses. Vi pratade om allt möjligt och shoppade lite . Köpte folie till slingor på öb. Vet ni hur mobbat det känns ? Haha, men det är bra och funkar på precis samma sätt, så mycket bra (;

Nu ska jag vara en duktig flicka och hjälpa pappa med maten, hoppas han blir glad.


Hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0