idol final med familjen

Tjooo.  Idag har jag haft en ledig dag och varit lite här och där. Har glidit runt i stan med Chrisse på knäpp thai massage ställe, letat julklapp till Sandra, varit på salongen och hämtat grejer medans dom satt och pimpla vin. Sen fick jag SOLA ! Så skönt. Och har man en gång börjat, kan man inte sluta tyvärr.. ''råkade'' sola med Madde i onsdags när vi va i farsta så nu är det kört, men jag gillare

Som sagt så vare mys/chill/fest i onsdags. Efter skolan så åkte jag och Madde till farsta shoppade lite, solade lite och köpte födelsedagspresent till födelsedagsbarnet. hihi. Sen hem till Madde och göra sig snygga, och snygga blev vi (bilder kommer). Drog till grillen och åt middag och sen drog vi hem till Ida. Där va det massa folk, speciella och trevliga. Elli och Erika kom sen så det va mys. Efter tårta musik och dricka drog vi till chapplins där kvällen fortsatte, dock inte så länge för mig, drog hem tidigt.

Nu är det idol final och jag DOG när erik sjöng vinnarlåten. Jag låter som en 14åring...
PUSS



mina snyggingar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0