idiotläkare

igår gav jag upp det här.  har haft sjukt jobbiga kramper så att jag nästan avlidit! igår fick jag bokstavligen kämpa mig igenom eftermiddagen i skolan. madde tvingade mig nästan. men kvällen va ännu värre. så bestämmde att idag är jag hemma och besöker en läkare.

haha har haft en sjuk dag med min mamma (som föresten är världens bästa). vi fick träffa idiotiska läkare som kallade oss oförskämda, och vi han för idiot. (alla på blackans vårdcentral är typ dumma i huvudet, så ni vet ) vi skrev klagolappar, klagade lite till. tagit maaaaaaassa blodprover och andra prover, suttit i ett ensamt litet rum i en timme på st görans helt onödigt ,  väntat, väntat, väntat och fått besked om att dom såg INGENTING ALLS. fatta sjukt. och jag fick inte äta någonting IFALL dom var tvugna att opperera ? eller hur det nu va ? så klockan tre dog vi och sen slängde vi i oss mat.
och så kom det igen..

köpte alla värktabletter som fanns på apoteket typ. nu är jag hemma igen. jag hatar sjukhus..


ikväll får jag träffa milla som vart i london och busat, plus sara och erikaaa. behöver det. puuuuuuuuusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0