home sweet home

Tjoo. Nu är jag hemma igen :) Haft en mysig julafton med familj och släkt. Små kusinerna blev lite hyper av all socker dom åt mot slutet men det får man väl räkna med. Fick finfina julklappar och jag är extremt nöjd :) hih.
Igår va en såndär dag som vi inte gjorde ett skit på. Tittade på massa filmer, åt och spela kort. ifs väldigt mysigt :)

Blev så att jag åkte hem tidigare idag pga tjaffs och för att jag ville till stan och hitta något tills ikväll. Så mötte upp milla och erika och trängdes lite med resten av alla miljontals människor som också ville reashoppa. Bytte en klänning mot två jätte fina. En med paljeter och en med puffpuff kjol (;

Tror det blir den med paljeter ikväll. För ikväll blir det röj med 91orna, amanda och jonas som fyller 18 inatt ;D
Men kanske borde käka något ? fick med mig kött och rödvinssås av pappa, undrar bara om jag lyckas...

Ska fortsätta med mina naglar först. see you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0