håller huvudet högt, för vägrar falla mer.

haha seriöst så trodde jag att den riktiga fjortisen hade dött ut. ni vet dom med fjällrävenjacka, GALET med smink, skriker, ritar stäck på kinderna, missbrukar idomin, och är allmänt töntiga.
idag invarderade dom tunnelbanan :S HELT GALET.  verkligen stormade..

min helg va lustig. haha ! men sjukt mysig och rolig!!
vet inte vad jag ska skriva. orkar inte. ska träna snaaart. skönt, länge sen sist tyvärr, men har inte mått så bra. men nu är det bättre :D och det lutar mot laktos :'( jobbigt läge..


längtar till onsdag, då ska vi fira ida som faaan :D hem till madde efter skolan, göra oss sjukt snygga, och sen vidare till ida och fira lite och sen vidare ut ! FETT KUL...  tycker om min klass , ibland (a)

nu ska jag skriva ett inlägg till jonas också, sen mot gymmet !! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0