dan före årets sista dag

Helt sjuuuukt att det år årets sista dag imorgon. Jag HOPPAS verkligen att år 2010 blir gryyymt jävla bra. Dock tror jag inte att det är lätt att komma upp i hur 2009 har varit.

Årets näst sista dag har spenderats i kista för att leta present till lillebror som fyller 17 imorgon. Efter ett antal timmars letande (kändes det som) hittade vi det som skulle kunna vara något :D  Hoppas bara det passar honom..  Har en kräsen lillebror

Imorgon blir det full rulle hela dagen. Upp och sjunga för oliver tidigt, fixa hemma innan gästerna kommer vid halv ett. Senare blir det middag med familjen och sist, nyårsfirande !!


Och det är verkligen med leende på läpparna med  minnen från 2009, som jag lämmnar det här året med tårar i ögonen och ger mig in i ett nytt år. Nya resor, nya upptäckter, nya minnen och nya människor.

Gott nytt år (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0