Bildspel

ÄNTLIGEN har jag fått in alla bilder på mobilen. dock inte så många, måstemåstemåste bli bättre. roligare om någon annan tar ju :( men skärpning ! njut och skratta, jag har världens bästa vänner !


jag och lisa fick biljetter till schwarzkopfs 111-års fest. här är visningen som dom hade, den ena påminde lite om den vi hade i år skola :P men skit kul att vi fick gå på det och att vi TILLSLUT gick :P


när 91-m va på cattelins drink bjudning. och herregud säger jag bara..


världens sötaste varelse

skulle göra om en kompis till hollywoodkändis. lito fick bli katherine hepburn

ida och madde i onsdags !

elli och erika hängde på också

hahah här fick vi typ flipp. madde är sjukt lik en annan person på fyllan. (visst blev bilden cool ? inte alls fixad ;) )

jag sa ju flipp

och på tunnelbanan. det står typ att madde är jätte duktig på att sjunga eller vare va.. ''ååååh ta kort på det här med''

haha det va det, nu har jag hållt på med det här i typ 2-3 dagar så stööört segt. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0