årsresume

Januari

-Började med nyårsfirande hemma hos ronja där alla våra vänner va. Det va grymt. Den 2 åkte hon och jag till Ljusdal i några dagar, åkte skidor och gjorde allt möjligt.
- Tränade fortfarande med råsunda men hade massa problem med benen.

Februari

-Började praktisera på clipp-er
-hade en del världskrig här hemma
-Minns alla hjärtansdag som en konstig dag, men bra.
-Vico var första 91a att bli 18

Mars

-Amanda fyllde år
-Hade rätt så mycket att göra på salongen
-Va på melodifestival finalen med ronja, chrisse erika
-Fick jobb på råsunda
-Thomas fyllde år och han hade sin raggar/fjortis fest. Spårat blev det senare på kvällen
-Avslutade mars med en spontan resa till gbg med lito för att hälsa på taizé människor. Hahah går inte att beskriva den helgen med ord..
-Dessutom lämnade jag innebandyn vilket inte var roligt någonstans

April

Förutom att vi firade sara som fyllde år i slutet av mars, så hände inget speciellt.

Maj

-Det bästa  under den här månaden är att jag fyller år (a)
-Även chrisse och milla
-min födelsedag firades på thorildsplans skiva.
-Jag milla och chrisse hade 18års fest på chrisses föräldrars jobb, och det va gaaaaaalet!

Juni

-Åkte till gotland med lito,  och hela sommaren där va ju bara helt underbar!! Saknar det jätte mycke :O
-Första kvällen träffar vi samuel och erik. Någon dag senare umgås vi med samuel och pontus, och sen träffade vi dom nästan varje dag, underbara människor!
-haha  och förkylningen jag hade heeeela sommaren började andra veckan på gotland  ;)
-kick-off med kneippbyn-dog av hostan
-farmor och farbror kom till gotland
-Samuel fyllde 20 och det känndes som vi kännt honom huuuur länge som hels, flera år
-haha hängde med pontus och hans vänner ut, och det va så sjuuukt hela kvällen
-Träffade isa på jobbet och hon blev en stor del av våran sommar sen !!

Juli

-Myckemycke utgång. Såg massa band på gute vilket va mest galet.
-Familjen kom till ön
-Albin och hannes kom samtidigt ;)
-91orna kom
-Förlorade en nära vän
-Vart sjukskriven för luftvägskattar
-Hade den mest sjukaste kvällen i mitt liv, som började med att pontus fick släpa med mig ut, träffade lito och alla från jobbet, och slutade med att vi stog fulla inne på cafeét på jobbet och hjälpte till ??  haha jag chrisse, john och peter vääldigt påverkade. Hade inte ens sovit en blund. DET va sjukt..

Augusti

-Lämnade världens bästa ö för en kort stund och åkte till en ny ö med 91orna, RHODOS ! vilken jäkla vecka vi hade där..
-Sista 91an erika fyller 18 ;)
-Åkte tillbaka till gotland för att ha två avslutningsfester med jobbet.. haha hade kunnat haft roligare om man säger så (a) kneippbynavslutningen var i alla fall den största,  med tema 80-tal ! den lilla vi hade med grillen va också skön ! började med boda borg, sen middag hos isa och slutade med utgång på gute!

Septenber

-Vi startade Saxess STHLM UF

Oktober

-Hade våran halloween visning i skolan

November

-Lito lämnade oss i kalla tråkiga sverige och åkte till london
-Kämpade som fan med företaget, som det också gick väldigt bra för. En av två affärsplaner som får va med och tävla.

December

-Maria gick loss på mitt hår.
-Umgicks mer med madde, va även ute med henne och massa fler för att fira ida :D

 

har väldigt mycket fler minnen en bara det här ! fy fan vilket år jag har haft...


Kommentarer
Postat av: pai

i April hade jag 18årsfest PAI! :D

2010-01-01 @ 23:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0