when love is gone.

heej. igår va jag på praktiken hela dan. men innan det va det studentmössprovning i skolan. för mig blev det mössa, byxor, t-shirt, tuta, champanjeglas och trosor ;) nöjd! men sen åkte jag direkt till praktiken.  skulle inte ha några kunder igår, men förstog faktiskt inte varför. min handledare gav mig inga uppgifter, så jag hittade på egna. försökte bli bästis med mig största fiende på salongen som innan inte gíllade mig, men jag lyckades väldigt bra faktiskt. kände min stolt över min insats och att jag faktiskt stannade heeeeela dagen till klockan 7, trots att jag inte behövde gå dit (vill man så kan man, och jag har aldrig velat något så mycket)

vi har fått våra nya scheman. alla andra tycker att dom suger. i love it! vi slutar sent alla dagar  utom onsdag, men å andra sidan är det typ tre vanliga lektioner, resten frisör. minst en frisör lektion varje dag , wooohooo!

idag är vi lediga. dagen erbjuder träning, ny bank, kanske lite shopping med lillebror om jag får med honom, och fest i alvik med dom bästa.

ha en bra dag, jag ska njuuta! pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0