oooops !

jäklar va dålig jag va på att blogga ! men jag skyller på att jag legat deckad i sängen/ soffan bokstavligen sen vi kom hem från rhodos !

i söndags landade vi i sverige. tråkigt nog. hade en grym vecka men nittioettorna kan jag ju säga! fest, sol, bad och god mat. saknar allt! hotellfrukosten, dom hårda stenarna vid stranden, grabbarnagrus(!!) , natt pommesen, pacha, sängarna, drinkarna! ALLT! men allting som har en början har ett slut. tack för en bra resa tjejer !

det första jag gjorde när jag kom hem va att åka till akuten. jag har haft en olidlig smärta i ryggen/revbenen. det känns som om någon sticker in en kniv, slår med en hammare eller sliter ut revbenen när jag hostar/nyser/djupa andetag. det känns ju inge vidare dessutom har jag varit förkyld i 2 månader i sträck nu. (inget att rekomendera). så nu räcker det.
dagen efter blev det husläkarn och kände och klämde så att jag ville gråta. hon gav mig lite medicine iallafall.

sen dess har jag legat deckad och bara vilat, det känns lite bättre nu faktiskt, vilket är skönt! nu till nästa resa. GOTLAND IMORN. tror vi är galna. jag är trött på att packa iallafall, det är en sak som är säker. vet dock vad jag ska ha med mig exakt så ..

på gotland väntar underbara vänner, avslutningsfest med mina goa gill kompanjorer, avslutningsfest med kneippbyn och en massa andra äventyr ! love it.


så hejdå stockholm, hej gotland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0