min sommar i ett inlägg

jag ville skriva ner vad som har hänt i sommar så att jag kommer ihåg det när jag läser det om några år typ.

jag öppnade min sommar med att fylla 18. det va grymt. jag chrisse och milla hade våran 18 års fest som vi tyckte blev väldigt lyckad. vi hade kul iallafall, sen att hela stället var bombat va en senare fråga.

den 6 juni åkte jag och chrisse till Gotland. vi hade ingen aning om vad som väntade oss. vi visste bara att vi hade ett jobb, boende och våra cyklar ;) innan vi åkte, trodde jag att det skulle vara en jobbig resa. att klara sig själv, laga mat själv, städa själv, tvätta själv, ALLT ska man göra själv.. tänk om vi inte skulle trivas ? vad skulle vi göra då ?
men den här sommarn har varit den bästa. allt har gått väldigt bra. hittat fina vänner, växt som person, och lyckats fixa allting helt själva.

vänner kommer och går, men dom riktiga består. det har jag lärt mig i sommar.  jag har förlorat en vän. på ett vidrigt, äckligt och otrevligt sätt. på ett sätt som jag hoppas att ingen tvingas uppleva. mina riktiga vänner, är det bästa jag har, och dom är något jag håller hårt i. dessutom är dom äkta.
jag har dessutom fått vänner för livet den här sommarn, och det kanske väger lite mer ? ni är bäst!

sen åkte vi till rhodos alla 91or.  en grym resa som alla borde uppleva. sol, bad, fest och god mat. tyvärr blev många sjuka, så det blev en liten svaka i mitten någon stans. men utöver det så var rhodos-09 grymt !

efter det åkte vi tillbaka till den underbara ön för att gå på två personalfester. en med grillen, och en med kneippbyn. båda två va roliga på olika sätt. den ena mysig, den andra galen ! hade en skit mysig helg med min sambo. något som vi kommer göra om ofta.

sen har jag varit sjuk en jävla massa. det började andra veckan på  gotland. sedan dess har jag varit förkyld, haft luftrörskatarr, ätit hostmedicine, pencilin, värktabletter och Ännu mer hostmdicine. trött på att vara sjuk nu, trött på att ha ont i revbenen, trött att inte kunna vara jag fullt ut.

och nu börjar trean. sjukt! nu är början på slutet och slutet till början. det är nu allt gäller. om typ tio månader tar jag studenten :O HJÄLP!

men tack till chrisse, nittioettorna, isa, pontus och samuel, grillen, kneippbyn, GOTLAND , RHODOS och alla andra som gjort min sommar till den absolut bästa!

Kommentarer
Postat av: Sara

:) <3

2009-08-30 @ 15:23:13
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0