LÄNGTAN!

igår hade jag stört kul. haha. först va vi på någon lokalfest, det va inte skit kul snarare trevligt! heeelt plötsligt dyker världensbästaamanda upp, bara sådär :O känndes jätte lustigt med tanke på att vi inte har haft tid att ses sen jag kom hem. men det va så jäkla skönt ! insåg att jag saknat henne så mycket ! carro va också med, skit kul :D. dom skulle vidare till stan, jag och erika taggade till och hängde på. det slutade på donken med älsklingslisa och massa andra. HAHA.

snart kommer cilla och jennifer hit och ska käka lunch. det va evigheter jag träffade cilla, och evigheter sen vi tre sågs tillsammans ! läääängtar! ska fixa mig lite, och fixa lite här hemma :) SEN BLIR DET VÄRLDENS STÖRSTA KRAM! pusssss på er:)

















härliga bilder, härliga minnen, härliga tjejer !


Kommentarer
Postat av: C

looove you<3

2009-08-29 @ 18:35:57
Postat av: Anonym

paaaaaaaaaai <3

2009-09-01 @ 00:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0