Let it rock!

Pumpar musik på hög volym. nyduschad och fräsh! wihooo va mysigt . ikväll blir det fest för sara ! hon ska firas som om  hon var ett litet barn! :D

ska göra mig riktigt riktigt fin, för det känner jag för att vara ikväll. kanske ska ha på mig en av de två nya klänningarna jag köpte idag ? till mina nya leggings med dragkedja (som gick sönder innan jag fick på mig dom). sommar skor och jeansjacka? märks det att jag är sommar sugen? det är jag ! fick ett par nya skor av världens bästa mamma ! dom är gaaaaalet snyggish.

just nu pratar jag med en gaaalet saknad vän. önskade att tiden kan spolas tillbaka ibland, så att man kan ändra vissa bitar.

nu blir det hårfönen- min bästa vän!

puuuusss

Kommentarer
Postat av: saknad vän

<3

2009-04-03 @ 16:58:06
Postat av: Sara

Hihi, ja, firad som ett litet barn blev jag verkligen! Hissad i luften och allt ^^ haha.



Tack för allt älsko! <33

2009-04-04 @ 10:04:04
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0