jag är bäst !!

dagen idag har varit rätt chill faktiskt ! vaknade lite förkyld, men tog mig till salongen iallafall. va där vid 11 så det va rätt skönt.
vid 3 kom min första kund, min granne . klippte finfint och bestämmde att jag ska fixa hennes dotters balfrisyr, mihi :)
sen kom vicopic och vi färgade och klippte. färgen vart lagom bra! kanske gör några slingor, vi får se hur hon känner om några dagar (:

vart så jääävla trött (förstår ibland inte hur jag kommer klara att jobba såhär varje dag i sträck) väntade på en seeeeg lito och elin. åkte hem och vi 3 flummade på tuben. moys.

åt en skit god middag ! och min lillebror kom på den grymt bra ideén att han ville bli klippt ! jippi, så trött som jag är lixom. jaja, hade visst lovat honom. och seriöst va BRA jag är ! han vart så grymt snygg min lillalilla lillebror (: klippte en frisyr vi lärde oss på fördjupningklippning, och den fick jag MVG++ på , så jag är rätt säker på att allt blev peeeerfect! ibland älskar man bara sig själv. (ibland sa jag)

NUUU ropar sängen efter mig, eller snarare jag efter den. FAN VA SKÖNT ATT SOVA!!!
godnatt.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Du är bäst!<3

2009-04-22 @ 23:04:12
URL: http://cillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0