det går bra nu, kompis det går bra nu !

tjuuuuu!

livet lever på. allting känns rätt under kontroll nu. skönt skönt sköööönt !
det va ett rätt bra tag jag skrev sist nu :o men vad har hänt ? vi firade sara i fredags, fy fan va kul jag hade, så jävla lyckad kväll , och hoppas sara hade en toppen kväll :D
på lördagen kom min lilla älskling hem och vi drog på fest på tyresö. wiho vad den resvägen är kort och mysig (;
vi lyckades så klart hamna i vårat favorit områda i tyresö, men wtf , bryr vi oss ;)? vi hade iallafall gaalet kul. haha !

på söndagen jobbade jag för första gången på råsunda stadion under matchen ! moys. känndes som omjag jobbat med det där i år och dar ! påminnde mycket om grönan, så det va säkert därför.

idag har jag myst runt med cilla. wiihoo ! hon köpte finfina skor och vi åt goooood mat ! sen gled vi hem till mig en stund innan hon skulle vara barnvakt. skönt att ta igen lite av det gamla. det som va förlorat går troligtvis att rädda.

men nu ska jag städa våra vackra toaletter, längtar efter dom faktiskt!
pusssss

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan kära kusinbarn...



Läste att du var i mina hemtrakter på fest. Skulle du behöva sovplats och lite kortare resväg någon gång så är det bara att ringa. Vi har sovplatser..



Kram Maria

2009-04-06 @ 19:01:26
URL: http://www.betongvillan.blogspot.com
Postat av: cilla

Jag tror det går o ta igen <3

2009-04-06 @ 20:24:11
URL: http://cillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0