allt är soooft.

det är sool, det är vår.  haft en mysig dag i skolan med några i klassen, shoppat presenter, fikat i solen, träffat en saknad vän och pumpat sommar musik. jag har påsklov, imorn blir det firande av sara som fyllt 18 !! och på lördag kommer min bästa vän hem.

imorgon ska jag upp tidigt. vill träna också ! är sugen på det. vill ut ock springa i det härliga vädr... juste fan, jag kan inte, jag får inte. men just nu ockar jag inte bry mig.

föresten ska jag köpa nya skor imorn, dom är jätte fina. och mina ben kommer älska mig, det vet jag !
(idrottskliniken är bokad också, hoppas dom vill göra något åt besvärliga jag)


och jag är glad ( jag vet varför men nämns inte här) och livet leker för stunden.


nu ska jag sova och få min skönhetssömn. (vem vet vad jag drömmer om i natt. haha, det har spårat på sista tiden)
pusss på alla söta som läser min tråkiga blogg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0