underbara familj

jag, mamma och oliver åkte till vällingby runt 5 tiden och chekade lite.. både jag och oliver kom hem med skor. och jag fick med mig en klänning också (a) me like.  jag köpte den där kläningen dåra, ett par stövlar, och ett linne (som ska tillbaks tror jag)

men jag fick lite smått besluts ångest.. min bror är bra på att hitta snygga kläder och skor till mig (tydligen) och idag hittade han ett par skit snygga skor på MQ (fred perry) som jag blev kär i.fast.. dom va rätt dyra,899;- .och sen har jag alltid velat ha convers, men dom konstar ju typ 599;-.. jag önskade jag va gjord på pengar, så att jag kunde köpa vad jag ville ! men neej. och jag måste ju spara för allt som händer i sommar mm..

men det kommer mer.. jag vill åka till ronja ! det va så länge sen, och jag saknar henne såååå mycket ! med det är ju sjuuuukt.det kostar typ 500-900 kr ! och det är inte ens tur och retur ?bläää.. jaja, vi fårse hur det blir.. jag vill komma ifrån lite, behöver det. och hos min älskling skulle det vara underbart  (:

men ..  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0