tack vare dig!

jag lever (; det gör jag! jag har baar gått lite in i väggen eller hur va ska kalla det. men måste vila upp mig så jag orkar vidare !

men jag måste bara undra lite. hur en person som bara funits mitt liv några månader (snart 3) och ändå betyder så grymt mycket. och så många fina ord du sa till mig igår älskling, jag vart så himla rörd. och glad. för att just du är du, och just den du är min ! nästan som en dröm, svårt att förstå att det är sant. och tack för att du bjuder på ett leende. du skapar mitt kan jag ju säga. även om jag är sur eller ledsen. du får mig ändå att le,alltid . nu blev det ju en till såndär gosigos text. men känslor är starka.  trodde bara inte att dom va så här starka. och älskling, det är tack vare dig jag orkar med all skit, och det är just dig, som jag älskar mest av allting. to me,your perfect<3


idag va jag hos sjukgymnast och det gick bra/skit. det ärbara att rulla vidare, utan klubba ett tag.
sen va jag på ledar grejs  fför konfirmanderna idag också, mys som det alltid är där. underbara människor. jag och min egna litokick får förhoppningsvis samma sommar läger. fast helst vill jag att alla mina flickor ska med på det !! men alla har olika viljor !

håll ut, jag kommer tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0