rast

nu sitter vi i biblioteket och segar lite innan nästa lektion börjar snart.. vi hade kundpass ju :o det gick bra ! det va kul (a) och jag fick massa beröm, och jag blev glad.

men nu ska vi gå. puss


det publicerades tyvärr inte :( men kan fortsätta på det.. jag fick ta en tillkund sen, vilket jag egentligen inte ville, behövde rullapermanent.. men ficken jätte snäll kvinna som jag sen blev nöjd med ! fick mvg på det.. så ja, kan man bli annat än nöjd ?
åkte hem med vicopic, och nu sitter jag här och städar lite.. ska kolla på zunda-bajen senare.. minaflickor kommer slå dom, de vet jag. för vi ÄR bättre. och jag får kolla utan paj :( hon är sjuk, krya på dig tills imorn älsklling<3

på kvällen kommer milla och vico hit, vi ska se film, kolla resor och byxor (; wiiie. kanske blir klippt också (a) ?

ha en bra kväll. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0