no happy ending

ska sova strax.. klockan tickade iväg lite grann.. men vad gör det ? börjar tiiiidiigt imorn, menmen..

idag va jag på min salong, och det gick... okej. lagom kul va det. sen va det bara att åka till träningen för att bara titta på . det suger ska  ni veta! blir typ helt galen snart. vill bara  skita i allt och springaspringaspringa ! jaja..
efter det så åkte jag hem och sen bestämmde jag mig för att gå förbi ku :o, det va mysigt. som sagt så har jag ingen lust att bara sitta hemma.
kom hem och kollade på inspelning av idol och vem kan slå filip och fredrik ? skönt.

strax ska jag sova, men är lixom jätte pigg :o  får väl ta och läsa eller nått, har ju trotsallt en svenska bok att läsa ut. men imorrn blir det myspys dag med mamma! vi ska äta lunch och kolla på skor till mig. jag ska nog kolla på kläder också. det behövs alltid för att göra en litegladare..
det är jobbiga tankar som dyker upp ibland. vad som jag skulle ha gjort egentligen, vad vi skulle ha gjort tillsammans och minnen som dyker upp.
 
dax försängen.. snart (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0