kundpass i stora lass..

idag hade jag bara en lektion. sköönt. dessutomva jag såå oaktiv man bara kunde va. satt och pratade igenom lektionen. men det tyckte jag om. jag har blivit en pratkvarn . sen mötte jag mamma på en lunch resturang som va jätte mysig och jätte god mat. sen letade vi efter skor och lite annat. jag hittade ingenting! vi va seriöst inne i varenda butik i stan.. blä, hatar mina innebandy vader..
sen åkte mamma hem, och jag fortsatte kolla lite. kom hem med ett par strumpyxor,endast! jaja... det finns typ inga roliga kläder att köpa nu :/

imorn är det fredag, och påvårat schema betyder det kundpass. kul tror jag att det kommer blir. men svårt:/ och lite läskigt. men det kan väl bara bli bättre jämfört med förra kärringen jag fick. fyfan..
efter det ska jag kolla på mina zundasessor, och efter det kommer några nittioettfavoriter hit och kollar på resor.mysipysi<3

nu börjar vem kan slåfilip och fredrik igen..puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0