jag önskar attd et var en drömm..

för då hade jag bara kunnat skrattat åt det, och sen gått vidare. men  nu sitter jag ´fast. fan. jag orkar seriöst inte. jag vill inte. vågar inte.  men det ska nog bli bra nu, de hoppas jag. annars vet jag inte vad jag gör.dör eller nått. 
det va ju precis det här som jag INTE behövde i mitt liv. tack såååå mycket. menmen. det är tufft, och jag är för svag för att klara av det.  idag har jag varit 'sjuk', va först hos läkaren,iiinte det roligaste dom sa. har muskelinflamation i benen,så ska äta typ stark medicine och inte träna på 2-3 veckor. helst inte förens vi kontaktat sjukgymnast, och hur lång tid tog det sist vi letade efter en plats hos sjukgymnast? ETT HALVÅR ! åååååh.  får se, pappa kanske kände nån.  sen va vioch gjorde ultraljud på benen också, och han typ skrattade åt mig och sa att det är ju självklart att jag ska vila ?(vadå självklart??) så nu ska jag inte spela innebandy på länge, gah. missar seriestarten och allt. jag som va så sjuuukt taggad.

jaja, har iallafall haft en deppdag idag. va i vällingby med mamma, hon köpte en tröja till mig som plåster på såren! tack<3,  nu ska jag nog åka och titta på min älsklings träning. saknar honom<3333


Kommentarer
Postat av: Sara

Men gumman, stackare! :( <33

2008-09-02 @ 21:29:40
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur ska jag klara mig utan dig? :'(<33

2008-09-02 @ 22:48:44
URL: http://hellopussel.blogg.se/
Postat av: chrisse

men fy, stackars! hoppas ni hittar någon fort! <3<3<3

2008-09-02 @ 22:55:35
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0