inget slut med en ny början

den här dagen ska vi inte prata om. så vi stryker den

imorgon är ny dag, och ett nytt liv. först har vi arfo genom gång med gästfrisör. det låter lustigt, men spännande ! efter det ska jag till råsunda och trixa med nya skor och inlägg. lite läskigt.. men skönt. ett steg avklarat då iallafall.

va på träningen idag, och sjuukt. helt jävla sjukt  vad man vill något så mycket. jag har alltid älskat att spela innebandy, och nu får jag inte göra det. det gör ont i mig.som ett litet barn som skriker! jag längtar tills den här skiten är över.för det är på träningarna som man också glömmer all skit. så innebandyn behövs i mitt liv!

dags för sängen kanske.. kan ju säga att den där kyrkan kan ju ta sig! kanske ska åka till gotland och jobba  med litokicken i sommar istället.vi får se, skulle vara sjukt kul iallafall!

natti<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Lider med dig gummis, saknar crossåkandet, kanske inte lika mkt som du saknar innebandyn, men tillräckligt!! :(



Fick ni inget läger? :o Eller vad händer? :o <333

2008-09-30 @ 08:12:53
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0