i'm the worlds greatest

fredagskvällen va bra, och speciell. hade underbar middag med underbara tjejer! och jenifer fick jätte finr present som jag va stolt över. sen va det utgång. vi va tvungna att splitra på oss, vi är ju trots allt 6 tjejer med alla olika viljor. det löste sig bra.vi mötte upp jenifers klasskompis och hans kompis. dom va rätt sköna. vi flummade på jag och jenifer, som vanligt och alltid ! dock halvsov vi lite på slutet i nåns soffa.sen träffade vi gamla lagkamrater. vi va hemma runt halv 3. oh somnade på en gång:P men det va alltid lika goigt att vakna brevid en fjäril som det första hon säger när hon vakna är;gosigosgos. då är allt som vanligt :* me like you.


idag har jag inga som helst planer ! vill träffa min älsking. men han verkar ha andra planer än att träffa mig...ikväll blir det iallafall likispaj ! goooos! antingen blir det fest eller chill .

men nu ska jag hitta någon som vill leka.puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0