i use to rule the world.

jag har inte berättat om lördagen ? min paj kom iallafll till  mig, vi gjorde iordning oss lite, åt med min familj, gjorde iordning osslite till, och sen åkte vi till cilla. efter ett tag drog vitill någon som hette david, och skulle bara föra lite där, sedan dra vidare på fest. men vi fastnade visst där^^ och runt ett upptäckte jag och paj att vi va tröttaoch ville hem och sova. så det gjorde vi ! men det va en trevlig kväll iallafall :)

       
(fler kommer)

vaknade sen brevid en paaaj.minipaj. och vi myste med ännu mer onyttigheter.. sen fick hon brottom, men hon stannade ett tag till :P ett ganska långt tag.. hihi. när hon åkte, va det bara att kolla tunnelbana till henne, och göra sig iordning. mötte upp linn runt halv fem typ. vi åkte vidare till amanda, och där bakade vi.. paj ! förvånande va :p ?vi myste med batman filmen. sjuuukt bra !

nu ska jag ta och sova. och fundera...

Kommentarer
Postat av: mandiii

(david hette han)



bästaste promenixen hem. bästaste frosseriet någonsin.. bästaste frukosten någonsin? hiih segaste mandin? du är bäst.

2008-09-14 @ 23:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0