I thaugt i knew you

idag har det varir full rulle hela dagen :o.. väcktes tidigt av mamma, vaknade in te av klockan helt enkelt, sen va det bara att åka till sjukgymnasten. efter det åkte jag till skolan och satte migoch kollade igenom matten !
förste lektionen började 12, så det va skönt,hade fördjupning klippning, och det gick jätte bra :O  förvånad över vad jag kan ^^  men det blev bra resultat och då är det alltid kul.. sen va det matte prov :o det gick okej..

åkte hem, pratade med lito, det va skönt.för jag hatar att åka tunnelbana ensam .. det blir alldeles för mycket tankar då. men nu flög tankarna åt våran resa i sommar och taizé (snaaaart åker vi ! ) så jag va glad.

mina söta flickor, tack för att ni va så bra igår ! tack för ditt stöd milla, tack lito för att du va just där. och paj, för att du sket i allting och brydde dig om mig :o. det betyde typ allting <3


nu luktar det mat här, måste städa i mitt vackra rum, och sen ska vi till ikea med familjen ! annat att tänka på då..


puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är sån. BRYR mig vet du. kanske du kan berätta det för L eller vad pai? <3

2008-09-23 @ 19:59:50
Postat av: Anonym

:) självklart hjärti

2008-09-23 @ 20:01:56
Postat av: nicolina

ja paj, oj vad han ska få veta. dum :( puss på er!!

2008-09-23 @ 21:32:46
Postat av: pai

men inte så dum som vissa andra .. muppar och diverse.. :(



ÄLSKAR DIG

2008-09-23 @ 23:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0