gaaaaaaaaaah

tack för erat stöd, älsklingar! ni är så söta, mina vänner. glad för att jag har er alla, och för ni som lyssnar<33

men den här dagen började ju bra :O ? vaknade tidigt av klockan, men låg och snozade lite. vilket jag INTE skulle ha gjort. vaknade sen i panik, och va försenad. stressade och åkte sedan tunnelbana med pappsi. kom till skolan, där satt alla och väntade på läraren:o jag va ändå 20 min ses. och KULKULKUL ! hon kom inte ! så nu sitter jag i data salen medans dom andra pluggar styrka (som jag inte har på schemat) och väntar på att micke ska vakna till. vilket han inte lär göra på ett tag såklart.. så jag får väntaväntavänta. jag kunde dessutom sovit där igår också :/, men neeee.  imorgon är jag ledig också.. wiiie.

ikväll ska jag umgås med mina älskade nittioettor! litokicken kan inte, och det tycke vi inte om :( saknaaar. men gummsi, jag är fett taggad på Taizé nu ! sjukt mycket.

puss så länge, från en något gladare nicolina.


Kommentarer
Postat av: Sara

Älskipälski! :D <33

2008-09-18 @ 22:08:17
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0