för att du är just du, och min!!!

älskling, jag  tror inte du förstår.. men jag vill förklara för dig. jag vill att du ska veta ! jag vill ha dig här. jag älskar dig så otroligt mycket. ''jag har aldrig älskat någon som jag älskar dig''. du är det finaste jag någonsinn träffat på. jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. förmodligen skulle det inte finnas något av mig kvar. för du är hela min värld nu. du är det  ända jag alltid alltid tänker på. och helst skulle jag alltid vilja ligga brevid dig. för din närhet gör mig glad, du gör mig stark!

jag älskar dig mikael johansson. alltid<3

Kommentarer
Postat av: alex:P:P:P:P:P

samma sak sa du till mig:P:P:P:P:P:P:P hahahahHAHAHA

2008-09-17 @ 16:08:24
Postat av: cilla

hon hade ju inte träffat micke när hon va tllsammans med dej alex :p

2008-09-17 @ 18:35:25
URL: http://cillaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, oj va pinsam man kan va. jadu, det är annat nu. :P

2008-09-18 @ 17:04:25
Postat av: Anonym

Palla en sån där onödig kommentar Alex? Sånt kan man hålla inom sig själv.

2008-09-18 @ 22:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0