ensamast i hela världen..

imorse vaknade jag runt 9-10,sen somnade jag om och vaknade vid halv ett :o det va konstigt,för jag kan inte sova så länge. kanske min ''nya'' säng och mitt nya gosiga täcke som gjorde det ? vem vet..

sen gjorde jag iordning mig, och åkte till vällingy, stöört mycket folk :O vet någon vad som hände där idag ? jaja.. hittade den där tjocktröjan jag ville ha, och en till gosig..

har haft världen sämst dag än så länge.. har varit på jätte dåligt humör, och tankarna bara bubblar.. jag blir så jävla trött på allting! men imorn kanske mitt nya liv börjar ? när jag fått pli på lite av det iallafall, eller kanske en väldigt stor del egentligen ?



för det mesta bara svamlar jag nu för tiden, men den här bloggen är ju trots allt till för mig och mina tankar från först början. för någonstans måste jag få ner dom i ord. vilka som läser den bryr jag mig inte om.. nu vet ni.


snart kommer pajsson hit, vi ska äta  wook och tycka synd om oss själva (a) och för inte förstått det ännu, så tycker jag om henne jätte mycket (a)<3 puuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0