även dom bästa har sina dagar.

jag ger upp, samma visa idag igen. gaah.

chill dag kan man väll kalla det ?? fast vaknade supertidigt för att åka till sjukgymnasten ! och det känns verkligen att det är påväg att bli bättre nu ! efter det åkte jag hem, duschade super snabbt och gjorde iordning  mig. sen va det bara att rusa till tunnebanan. jag hann. vi hade fördjupning klippning på första lektionen. det va ruligt. så glad för att jag går på enskede kom jag på. fast mest med linjen. det passar mig, och jag tycker att det är skiiiit kul. så det är lycka varje gång saxen kommer fram. (kollade vårt nya schema nästa period och där har vi bara frisör lektioner varje dag, och lediga fredagar ! wohoo) efter fördjupningen va det matte. och ingen va väl speciellt sugen på att räkna.vi pratade mest. skoldagen gick fort, men va trots allt inte så lång(12-16) och sen åkte jag till stan och köpte lite nya underkläderoch en ny navelpiercing som jag älskar. sen träffade jag på en sötnosig litokick, och vi tog en fika :) det va mysigt,pratade lite minnen och massa annat skit och våra stressiga liv tex. och sen kom vi in på taizé..

Taizé är ett munkkloster i frankrike :p där va vi för två årsen med kyrkan strax efter vi konfirmerat oss.det va underbart, finns inga ord !! och jag saknar det verkligen. alltså människorna,stämmningen, den sjukt äckliga maten, mässorna, sångerna, hungern och allt annat. det låter sjukt, jag vet. men vilken upplevelse :o. så jag och chrisse satt och funderade lite. och kom fram till att.. varför inte åka dit iår?? det är på höstlovet i typ 8 dagar tror jag :O. hihi, så vi hipp som happ,flummiga nog ringde christian och anmälde oss :O:O:O vi ska bara cheka vilka människor som ska dit sen kanske vi åker påriktigt. wiiiie. jag får lyckorus faktiskt !!
tyvärr krockar det med dm (som jag inte kommer spela) och att jag skulle till sundsvall med micke. men jag vet inte ens vad som händer :s, så det får bli en senare fråga..

nu vart det är långt ! kommentera..

Kommentarer
Postat av: chrisse

fortsätt med ditt lyckorus lilla vän, för vi ska till taize! (förhoppningsvis:D)

2008-09-17 @ 20:26:21
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0