another perfekt day..

gårdaqen vart bra ändå ! jag hängde lite med lisa och  hennes vän carro innan min sötnos vaknade.. sen va jag med honom hela dagen, efterlängtat!! jag åkte hem runt 4, och följde med mamma när hon skulle köpa sushi till dom andra, och jag fick självklart wook (a).  det va gott, och när jag va mätt bytte jag om till goskläder, för jag skulle ju ha myskväll med mina underbara nittioettor !!!! det va länge sen sist det med, och det va lika härligt som vanligt:) efter en trevlig kväll åkte jag hem, tittade på typ amerikanska gladiatorerna eller nått sånt med mamma :P gladiatorerna såg ju fan skit läskiga ut :s  jag somnade i soffan, höhö.

idag är det fredag, och vi är faktiskt lediga idag (: skööönt, det behövs tycker jag! så ska ägna dagen åt mig själv, för det va ett tag sen. så jag ska iväg och simma nu, eftersom det är den ända träning jag får.  och sen blir det stan, leta efter skor, byxor och lite presenter (; min brur kommer kanske förbi och hjälper mig!! han är bra på sånt ;)
på kvällen blir det myskväll med min älskling, <3<3<3<3<3<3<3<3

vissa personer lär sig ju aldrig ? asso jag tycker synd om dig. sjuk ihuvet skulle jag vilja säga !! skaffa ett bra liv, ta inte mitt. för mitt liv tillhör du inte längre, och verkligen som minst nu !! seriööst...


straxt dör datorn, och nu är det jätte mycket text :p puuuuussss

Kommentarer
Postat av: mill

de va mys :)

2008-09-19 @ 14:28:01
Postat av: nicolina

det är alltid mys :)

<333

2008-09-19 @ 15:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0